Καταγγελία

Γίνεται φόρτωση δεδομένων

Πώς να δημιουργήσετε μια καταγγελία

Ανοχές παραγωγής και χρώματος

Παρά τις προσπάθειές μας, οι ανοχές παραγωγής και κατασκευής δεν μπορούν να αποφευχθούν. Οι ανοχές εμφανίζονται σε κάθε παραγωγή και είναι μια επιτρεπόμενη απόκλιση που προκύπτει λόγω της παραγωγικής διαδικασίας.

Οι σχετιζόμενες με την παραγωγή, μικρές χρωματικές αποκλίσεις μεταξύ διαφορετικών υλικών και παραγγελιών δεν μπορούν δυστυχώς να αποφευχθούν εντελώς. Αυτό οφείλεται στη χρήση διαφορετικών υλικών (Wall Arts, αφίσες, κάρτες, φωτογραφικά βιβλία, εκτυπώσεις φωτογραφιών κ.λπ.) και διαφορετικών μεθόδων παραγωγής. Όλα τα υλικά διαφέρουν ως προς τις ιδιότητές τους, όπως η λευκότητα του υλικού ή της επιφάνειας, και οι μέθοδοι παραγωγής, τα μηχανήματα και τα μελάνια διαφέρουν. Ως εκ τούτου, τα χρωματικά αποτελέσματα ενός Wall Art και μιας φωτογραφικής εκτύπωσης δεν μπορούν να συγκριθούν.

Δημιουργήστε μια καταγγελία

Εάν θέλετε να κάνετε ένα παράπονο σχετικά με την παραγγελία σας (για παράδειγμα, το προϊόν φαίνεται διαφορετικό από το σχέδιό σας, δεν είστε ευχαριστημένοι με τα χρώματα, το προϊόν σας είναι κατεστραμμένο κ.λπ.), μπορείτε να ανοίξετε την παραγγελία σας εισάγοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και τον αριθμό παραγγελίας σας. Σημειώστε ότι δεν είναι δυνατή η υποβολή παραπόνων μέσω τηλεφώνου.

Order functions on website

Αφού ανοίξετε την παραγγελία σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί Λειτουργίες, το οποίο θα σας δώσει μια σειρά επιλογών. Εδώ θα βρείτε τη δυνατότητα υποβολής καταγγελίας. Όταν κάνετε κλικ σε αυτήν, θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με μια φόρμα για να τη συμπληρώσετε.

Order complaint form

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθορίσετε είναι αν η καταγγελία αφορά το σύνολο της παραγγελίας ή μόνο ορισμένα είδη.

Στη συνέχεια, πρέπει να επιλέξετε αν η καταγγελία αφορά την ποιότητα του προϊόντος ή τη μεταφορά και την παράδοση.

Στην περίπτωση της ποιότητας του προϊόντος, θα πρέπει να επιλέξετε αν ο λόγος οφείλεται στα χρώματα, στην ανακριβή αναπαραγωγή της εικόνας ή στο κατεστραμμένο προϊόν.

Στην περίπτωση της μεταφοράς/παράδοσης, θα πρέπει να επιλέξετε αν ο λόγος οφείλεται σε κατεστραμμένο προϊόν ή παράδοση ή αν το προϊόν δεν έχει ακόμη παραδοθεί.

Μόλις κάνετε την επιλογή σας, θα σας ζητηθούν τα σχετικά στοιχεία και φωτογραφίες. Όταν συμπληρώσετε όλα τα πεδία, κάντε κλικ στο κουμπί Υποβολή. Θα το διερευνήσουμε αναλόγως και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε:

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε: