Αντιμετώπιση προβλημάτων

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Περιστασιακά, μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα στο λογισμικό ή να εμφανιστούν μηνύματα σφάλματος. Για τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε δημιουργήσει έναν οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων βήμα προς βήμα, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσπαθήσετε να διορθώσετε το πρόβλημα. Αυτός ο οδηγός θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία εντοπισμού πιθανών δυσκολιών και εύρεσης κατάλληλων λύσεων.

Ως πρώτο βήμα, σας συνιστούμε να διαγράψετε τα προσωρινά αρχεία. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό θα επιλύσει το πρόβλημα. Ωστόσο, αν το πρόβλημα επιμένει, σας συνιστούμε να ελέγξετε και να εξετάσετε τις ακόλουθες επιλογές.

Διαγραφή προσωρινών δεδομένων

  1. Ανοίξτε το μενού Ρυθμίσεις, στο οποίο μπορείτε συνήθως να έχετε πρόσβαση μέσω του εικονιδίου με το γρανάζι.
  2. Αναζητήστε την επιλογή Διαγραφή προσωρινών δεδομένων και επιλέξτε την.
  3. Μαρκάρετε και τις τρεις επιλογές: Διαγραφή προσωρινών δεδομένων, Διαγραφή κατεβασμένων σχεδίων και Διαγραφή μικρογραφιών.
  4. Επιβεβαιώστε τη διαγραφή επιλέγοντας Διαγραφή τώρα.
  5. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο διαλόγου που υποδεικνύει ότι το λογισμικό πρέπει να κλείσει. Παρακαλούμε κλείστε το λογισμικό.
  6. Κάντε επανεκκίνηση του λογισμικού για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
    Εάν αντιμετωπίσετε ξανά το μήνυμα σφάλματος, λάβετε υπόψη σας τα ακόλουθα βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων:

Οι εικόνες δεν μπορούν να εμφανιστούν/φορτωθούν

Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με εικόνες που δεν εμφανίζονται ή δεν φορτώνονται, παρακαλούμε εξετάστε τα ακόλουθα βήματα για την αντιμετώπιση προβλημάτων:

  1. Ξεκινήστε ελέγχοντας ότι οι εικόνες έχουν αποθηκευτεί σε υποστηριζόμενη μορφή αρχείου και χρωματικό χώρο.
  2. Για να αποφύγετε πιθανά προβλήματα δικαιωμάτων, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να αποθηκεύσετε τις εικόνες στην επιφάνεια εργασίας σας δοκιμαστικά.
  3. Βεβαιωθείτε ότι οι φάκελοι ή οι αριθμοί αρχείων δεν περιέχουν emojis. Αν ναι, η αφαίρεσή τους θα λύσει το πρόβλημα.

Για τους χρήστες του macOS, ακολουθήστε αυτά τα πρόσθετα βήματα:

  1. Επιτρέψτε στο λογισμικό σχεδιασμού πλήρη πρόσβαση στον σκληρό σας δίσκο. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μεταβαίνοντας στην ενότητα Ασφάλεια > Απόρρητο > Πλήρης πρόσβαση στο δίσκο στις προτιμήσεις του συστήματός σας.
  2. Σε αυτή την ενότητα, καθορίστε το λογισμικό σχεδίασης ως εφαρμογή που πρέπει να έχει πλήρη πρόσβαση στο δίσκο. Με την προσθήκη εδώ, το λογισμικό θα πρέπει να μπορεί να έχει πρόσβαση στις πηγές εικόνων σας.
  3. Βεβαιωθείτε ότι έχετε χορηγήσει πρόσβαση στις Apple Photos για το πρόγραμμα σχεδίασης Saal στις ρυθμίσεις του λειτουργικού σας συστήματος. Μπορείτε να το κάνετε αυτό πηγαίνοντας στις Προτιμήσεις συστήματος > Απόρρητο και ασφάλεια > Φωτογραφίες. Ενεργοποιήστε την πρόσβαση στις εκτυπώσεις σας για την εφαρμογή Saal Digital στη λίστα.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές.

Προβλήματα με την πρόσβαση σε εικόνες σε NAS ή Cloud

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε είναι ότι δεν μπορείτε να προσεγγίσετε ή να δείτε τις εικόνες που είναι αποθηκευμένες στο NAS (Network Attached Storage) ή στην υπηρεσία cloud. Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Ορίστε ένα γράμμα μονάδας δίσκου: Φανταστείτε το NAS ή την υπηρεσία cloud σας ως έναν ψηφιακό χώρο αποθήκευσης. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα αρχεία, ο υπολογιστής σας χρειάζεται έναν συγκεκριμένο τρόπο αναγνώρισης και πρόσβασης σε αυτόν τον χώρο, όπως ένα γράμμα για ένα συγκεκριμένο δωμάτιο. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να εκχωρήσετε ένα γράμμα μονάδας δίσκου στο NAS ή την υπηρεσία αποθήκευσης cloud, το οποίο είναι σαν να δίνετε σε αυτόν τον αποθηκευτικό χώρο ένα μοναδικό όνομα. Αυτό βοηθά τον υπολογιστή σας να βρίσκει και να έχει πρόσβαση στις εικόνες που θέλετε.

Προβλήματα πρόσβασης σε εικόνες σε μονάδα USB

Αν έχετε πρόβλημα πρόσβασης σε αυτές τις εικόνες απευθείας από τη συσκευή αποθήκευσης USB, μια λύση είναι να αντιγράψετε τις εικόνες σε έναν φάκελο στον εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο του υπολογιστή σας. Τώρα θα πρέπει να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις εικόνες σας.

Τα έντονα και τα πλάγια γράμματα δεν είναι διαθέσιμα σε όλες τις γραμματοσειρές

Ορισμένες γραμματοσειρές δεν υποστηρίζουν έντονους ή πλάγιους χαρακτήρες. Αυτό οφείλεται στην ίδια τη γραμματοσειρά και δεν είναι σφάλμα του λογισμικού. Για να λάβετε έντονο ή πλάγιο κείμενο, θα πρέπει να επιλέξετε γραμματοσειρές που προσφέρουν αυτά τα στυλ.

Το αρχείο δεν μπόρεσε να αποθηκευτεί

Εάν λάβετε το μήνυμα Το αρχείο δεν μπόρεσε να αποθηκευτεί κατά την εξαγωγή ενός έργου ή τη δημιουργία ενός PDF από ένα έργο, βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό έχει πλήρη δικαιώματα πρόσβασης στο φάκελο όπου θέλετε να αποθηκεύσετε τα αρχεία ή επιλέξτε έναν διαφορετικό φάκελο.

Για χρήστες macOS, ακολουθήστε αυτά τα πρόσθετα βήματα:

  1. Επιτρέψτε στο λογισμικό σχεδίασης πλήρη πρόσβαση στο σκληρό σας δίσκο. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μεταβαίνοντας στην ενότητα Ασφάλεια > Απόρρητο > Πλήρης πρόσβαση στο δίσκο στις προτιμήσεις του συστήματός σας.
  2. Σε αυτήν την ενότητα, προσθέστε το λογισμικό σχεδίασης ως εφαρμογή που πρέπει να έχει πλήρη πρόσβαση στο δίσκο. Με την προσθήκη εδώ, το λογισμικό θα πρέπει να μπορεί να αποθηκεύει τα αρχεία.

Μήνυμα σφάλματος πάντα στην ίδια σελίδα σε ένα έργο

Εάν αντιμετωπίζετε το πρόβλημα σε συγκεκριμένες σελίδες, μπορείτε να το επιλύσετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Επιλέξτε τις επηρεαζόμενες σελίδες και διαγράψτε όλα τα περιεχόμενά τους από το έργο. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στο δεξιό παράθυρο και κάντε κλικ στην επιλογή Page (Σελίδα ). Στη συνέχεια, επιλέξτε Επιλογή όλων για να επισημάνετε όλα τα στοιχεία.
  2. Πατήστε το πλήκτρο διαγραφής στο πληκτρολόγιό σας για να αφαιρέσετε τα επιλεγμένα στοιχεία. Βεβαιωθείτε ότι δεν παραμένουν στοιχεία στην ενότητα Layers (Στρώματα ).
  3. Στη συνέχεια, μετονομάστε τα αρχεία εικόνας που σχετίζονται με το έργο. Στη συνέχεια, αντιγράψτε και επικολλήστε το περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των μετονομασμένων αρχείων εικόνας, των πλαισίων κειμένου και άλλων στοιχείων, πίσω στις σελίδες.
  4. Τέλος, αποθηκεύστε το έργο με νέο όνομα για να διασφαλίσετε ότι οι αλλαγές εφαρμόζονται.

Το έργο εμφανίζεται ως άκυρο

Ένα έργο που εμφανίζεται ως άκυρο μπορεί να οφείλεται σε προσωρινό πρόβλημα στο τοπικό σύστημα του υπολογιστή σας κατά την αποθήκευση των δεδομένων του έργου. Κάντε δεξί κλικ στο επηρεαζόμενο έργο. Θα πρέπει να μπορείτε να ανοίξετε τα 5 τελευταία αντίγραφα ασφαλείας του έργου σας στην ενότητα Backup (Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας).

Η προβολή έργου είναι κενή

Έχετε αποθηκεύσει έργα στο λογισμικό, αλλά τώρα η λίστα έργων σας είναι άδεια; Αυτό συμβαίνει επειδή τα τοπικά αποθηκευμένα έργα δεν μπορούν πλέον να βρεθούν. Προχωρήστε ως εξής:

  1. Ελέγξτε το φάκελο του έργου: Μεταβείτε στις ρυθμίσεις του λογισμικού και βρείτε τη διαδρομή προς το φάκελο έργου. Αυτή η διαδρομή υποδεικνύει πού είναι αποθηκευμένα τα έργα σας.
  2. Ελέγξτε ότι η διαδρομή είναι σωστή: Βεβαιωθείτε ότι η διαδρομή προς το φάκελο έργου είναι σωστή και γνωστή στο λογισμικό.
  3. Χορηγήστε πρόσβαση: Εάν έχετε μετακινήσει το φάκελο έργου, για παράδειγμα σε μια εξωτερική μονάδα δίσκου, βεβαιωθείτε ότι η μονάδα δίσκου είναι συνδεδεμένη στο σύστημά σας. Το λογισμικό χρειάζεται πρόσβαση για την προβολή των έργων. Αποθηκεύστε τη σωστή διαδρομή στις προτιμήσεις.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα πρέπει να μπορείτε να δείτε ξανά τα έργα σας στην προβολή έργου.

Έλλειψη έργων μετά από αλλαγή υπολογιστή

Εάν αντικαταστήσατε τον παλιό σας υπολογιστή με έναν νέο, θα πρέπει να μεταφέρετε μεταξύ του παλιού και του νέου συστήματος όλα τα έργα που έχουν δημιουργηθεί προηγουμένως και δεν είναι αποθηκευμένα στο διαδίκτυο:

Εξάγετε το έργο τοπικά:

  1. Ανοίξτε το λογισμικό και φορτώστε το έργο που θέλετε
  2. Κάντε κλικ στην επιλογή Share (Κοινή χρήση ) ή Export Project (Εξαγωγή έργου ) στην επάνω γραμμή μενού
  3. Αποθηκεύστε το έργο ως αρχείο SSWPRM σε μια εξωτερική συσκευή αποθήκευσης

Εισάγετε το έργο στον νέο υπολογιστή:

  1. Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό είναι εγκατεστημένο στον νέο υπολογιστή
  2. Μεταβείτε στην επιλογή Projects (Έργα ) στο λογισμικό
  3. Κάντε κλικ στο Import Project (Εισαγωγή έργου ) και επιλέξτε το αρχείο SSWPRM που είχε εξαχθεί προηγουμένως.

Σημαντική σημείωση: Εάν δεν έχετε πρόσβαση στον παλιό σας υπολογιστή και τα έργα δεν είναι αποθηκευμένα στο διαδίκτυο, δυστυχώς δεν μπορούμε να τα επαναφέρουμε.

Η παραγγελία δεν μπορεί να μεταφορτωθεί

Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στο ανέβασμα της παραγγελίας σας, λάβετε υπόψη σας τα παρακάτω βήματα για την επίλυση του προβλήματος:

  1. Ξεκινήστε ελέγχοντας τις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας για να διαπιστώσετε αν κάποιο τείχος προστασίας ή πρόγραμμα προστασίας από ιούς εμποδίζει το λογισμικό.
  2. Εάν διαπιστώσετε ότι το λογισμικό είναι μπλοκαρισμένο, θα πρέπει να το ξεμπλοκάρετε μέσα από αυτά τα προγράμματα.
  3. Αποδεσμεύοντας το λογισμικό, θα μπορέσετε να ανεβάσετε την παραγγελία σας χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
  4. Παρακαλούμε κάντε πλήρη επανεκκίνηση του συστήματός σας εάν δεν λειτουργεί. Εάν έχετε δοκιμάσει τα προηγούμενα βήματα και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να ανεβάσετε την παραγγελία σας, μπορεί να είναι χρήσιμο να πραγματοποιήσετε μια πλήρη επανεκκίνηση του συστήματος. Η επανεκκίνηση του υπολογιστή σας μπορεί συχνά να επιλύσει προσωρινές δυσλειτουργίες ή συγκρούσεις που μπορεί να εμποδίζουν τη διαδικασία μεταφόρτωσης να λειτουργήσει σωστά.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα μπορέσετε να επιλύσετε το πρόβλημα της αδυναμίας επιτυχούς μεταφόρτωσης της παραγγελίας σας.

Το παράθυρο πληρωμής δεν εμφανίζεται

Όταν προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή για την παραγγελία σας, θα πρέπει να ανοίξει ένα παράθυρο στο πρόγραμμα περιήγησής σας, όπου μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Ωστόσο, κάποιοι αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα όπου αυτό το παράθυρο πληρωμής δεν εμφανίζεται. Εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα σφάλματος: Το παράθυρο πληρωμής ανοίγει στο προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησής σας. Παρακαλούμε ολοκληρώστε την πληρωμή εκεί.

Ελέγξτε ότι έχετε ορίσει ένα προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο στις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας. Το προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης είναι αυτό που ανοίγει αυτόματα όταν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο ή ανοίγετε μια ιστοσελίδα. Εάν δεν έχετε ορίσει ένα τέτοιο πρόγραμμα, θα πρέπει να επιλέξετε το αγαπημένο σας πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο και να το ορίσετε ως προεπιλεγμένο.

Αφού ορίσετε το προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης, κλείστε και ανοίξτε ξανά το λογισμικό και προσπαθήστε να ολοκληρώσετε ξανά τη διαδικασία παραγγελίας.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, το παράθυρο πληρωμής θα πρέπει τώρα να εμφανιστεί και μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή σας. Μην ανησυχείτε, τα αντικείμενα που θέλετε να αγοράσετε θα εξακολουθούν να βρίσκονται στο καλάθι αγορών σας, οπότε δεν θα τα χάσετε κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Το λογισμικό σταματά να ανταποκρίνεται ή κολλάει

Εάν συναντήσετε μια κατάσταση όπου το λογισμικό σταματά να ανταποκρίνεται ή φαίνεται να έχει παγώσει, η συνιστώμενη λύση είναι να επανεκκινήσετε το σύστημα/τον υπολογιστή σας. Αυτή η ενέργεια είναι εξαιρετικά αποτελεσματική για την επίλυση του προβλήματος σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις.

Το λογισμικό είναι πολύ αργό ή χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για την πρόσβαση στις εικόνες

Μπορεί να οφείλεται σε λογισμικό προστασίας από ιούς ή κακόβουλο λογισμικό, το οποίο μπορεί να διακόψει την πρόσβαση σε αρχεία και να προκαλέσει αυτά τα προβλήματα. Μπορείτε να δοκιμάσετε να απενεργοποιήσετε το συγκεκριμένο λογισμικό που χρησιμοποιείτε για να δείτε αν αυτό διορθώνει το πρόβλημα.

Ωστόσο, σας συνιστούμε να μην χρησιμοποιείτε σύστημα χωρίς εγκατεστημένο το κατάλληλο λογισμικό προστασίας από ιούς.

Αδυναμία εγκατάστασης ή εκκίνησης λογισμικού

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εγκατάσταση ή την εκκίνηση του λογισμικού επιφάνειας εργασίας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για την αντιμετώπιση του προβλήματος:

  1. Ελέγξτε τη συμβατότητα του λογισμικού με το λειτουργικό σας σύστημα. Βεβαιωθείτε ότι το λειτουργικό σας σύστημα πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις που ορίζει το λογισμικό.
  2. Ελέγξτε αν το λογισμικό εμποδίζεται από το τείχος προστασίας ή το πρόγραμμα προστασίας από ιούς.
  3. Εάν το λογισμικό αποκλείεται, αυτό μπορεί να οφείλεται στο τείχος προστασίας ή στο πρόγραμμα σάρωσης ιών/αντιιών σας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, παρακαλούμε να ξεμπλοκάρετε το λογισμικό μέσα από αυτά τα προγράμματα.

Εκτελώντας αυτές τις ενέργειες, θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα της αδυναμίας εγκατάστασης ή επιτυχούς εκκίνησης του λογισμικού.

Το λογισμικό εκκινείται σε λειτουργία εκτός σύνδεσης

Εάν διαπιστώσετε ότι το λογισμικό ξεκινά μόνο σε λειτουργία εκτός σύνδεσης, αυτό υποδεικνύει ότι δεν έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Όταν εργάζεστε σε λειτουργία εκτός σύνδεσης είναι διαθέσιμη πολύ περιορισμένη λειτουργικότητα, καθώς το λογισμικό απαιτεί σύνδεση στο διαδίκτυο για να λειτουργήσει σωστά. Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

  1. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας για να διαπιστώσετε αν κάποιο τείχος προστασίας ή πρόγραμμα προστασίας από ιούς εμποδίζει την πρόσβαση του λογισμικού στο Διαδίκτυο.
  2. Εάν διαπιστώσετε ότι εμποδίζει την πρόσβαση του λογισμικού στο Διαδίκτυο, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας. Εάν διαπιστώσετε ότι το λογισμικό εμποδίζεται από αυτά τα προγράμματα, θα πρέπει να τα ξεμπλοκάρετε.
  3. Αν ξεμπλοκάρετε το λογισμικό στο τείχος προστασίας ή στο πρόγραμμα προστασίας από ιούς, θα πρέπει να μπορείτε να συνδεθείτε ξανά στο Διαδίκτυο.
  4. Αφού ξεμπλοκάρετε το λογισμικό, θα πρέπει να λειτουργεί κανονικά.

Εξακολουθείτε να έχετε προβλήματα;

Εγκαταστήστε το λογισμικό σε έναν διαφορετικό υπολογιστή, εξάγετε το έργο σας και εισαγάγετε το σε αυτό το σύστημα. Ελέγξτε αν τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε έχουν επιλυθεί στη συνέχεια. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και δώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  1. Περιγράψτε τα βήματα που ακολουθήσατε μέχρι την εμφάνιση του μηνύματος σφάλματος. Αυτό θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε το πλαίσιο του προβλήματος.
  2. Στείλτε μας ένα στιγμιότυπο οθόνης του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.
  3. Ενημερώστε μας για το όνομα και την έκδοση του λειτουργικού σας συστήματος. Αυτές οι πληροφορίες θα μας βοηθήσουν να περιορίσουμε τα πιθανά προβλήματα συμβατότητας.
  4. Παρέχετε μας το αρχείο καταγραφής σφαλμάτων. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο αρχείο καταγραφής σφαλμάτων, κάντε κλικ στο κουμπί Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού) που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία του λογισμικού. Στο παράθυρο που ανοίγει, κάντε κλικ στο κουμπί Open folder with log file (Άνοιγμα φακέλου με αρχείο καταγραφής ). Παρακαλούμε στείλτε μας όλα τα αρχεία καταγραφής των τελευταίων 7 ημερών.

Παρέχοντας αυτές τις πληροφορίες στην ομάδα υποστήριξης πελατών μας μέσω της φόρμας που παρέχεται, θα μπορέσουμε να διερευνήσουμε καλύτερα το πρόβλημα και να σας παράσχουμε την απαραίτητη βοήθεια. Η συμβολή σας θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε και να επιλύσουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να μας παράσχετε τις ζητούμενες πληροφορίες.

 

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε:

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε: