Μηνύματα σφάλματος λογισμικού

Μηνύματα σφάλματος λογισμικού

Σε σπάνιες περιπτώσεις, το λογισμικό μπορεί να εμφανίσει ένα μήνυμα σφάλματος. Σας συνιστούμε να διαγράψετε τα προσωρινά αρχεία ως πρώτο βήμα και, στη συνέχεια, να ελέγξετε αν εξακολουθεί να εμφανίζεται το μήνυμα σφάλματος.

Διαγραφή προσωρινών δεδομένων

Ανοίξτε τις Ρυθμίσεις (προσβάσιμες μέσω του εικονιδίου με το γρανάζι) και επιλέξτε Διαγραφή προσωρινών δεδομένων. Μαρκάρετε και τις τρεις επιλογές και επιβεβαιώστε με τη Διαγραφή τώρα:

  • Διαγραφή προσωρινών δεδομένων
  • Διαγραφή κατεβασμένων σχεδίων
  • Διαγραφή μικρογραφιών

Θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο διαλόγου που θα σας ενημερώνει ότι το λογισμικό πρέπει να κλείσει. Παρακαλώ επανεκκινήστε το λογισμικό.

Το μήνυμα σφάλματος δεν θα πρέπει να εμφανιστεί ξανά, αλλά αν εμφανιστεί, ελέγξτε τα ακόλουθα σημεία

Το μήνυμα σφάλματος εμφανίζεται πάντα στην ίδια σελίδα ενός έργου

Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε ορισμένες σελίδες, επιλέξτε τις επηρεαζόμενες σελίδες και διαγράψτε ολόκληρο το περιεχόμενο αυτών των σελίδων από το έργο. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο Page (Σελίδα ) στο δεξί παράθυρο και επιλέξτε Select All (Επιλογή όλων). Αφαιρέστε τα επιλεγμένα στοιχεία πατώντας το πλήκτρο διαγραφής στο πληκτρολόγιό σας. Δεν θα πρέπει να απομείνει κανένα στοιχείο στα επίπεδα.

Στη συνέχεια, μετονομάστε τα αρχεία εικόνας, επικολλήστε το περιεχόμενο (τα αρχεία εικόνας που μετονομάστηκαν, τα πλαίσια κειμένου κ.λπ.) πίσω στις σελίδες και αποθηκεύστε το έργο με νέο όνομα.

Οι εικόνες δεν μπορούν να εμφανιστούν/φορτωθούν

Ελέγξτε πρώτα ότι οι εικόνες έχουν αποθηκευτεί σε υποστηριζόμενη μορφή αρχείου

macOS: Επιτρέψτε στο λογισμικό σχεδίασης πλήρη πρόσβαση στο σκληρό δίσκο. Στην ενότητα Ασφάλεια > Απόρρητο > Πλήρης πρόσβαση στο δίσκο, μπορείτε να καθορίσετε ποιες εφαρμογές θα πρέπει να έχουν πλήρη πρόσβαση στο δίσκο. Προσθέστε το λογισμικό σχεδιασμού σας εδώ. Στη συνέχεια, θα πρέπει να μπορεί να βλέπει τις πηγές των εικόνων σας. Για να αποφύγετε προβλήματα δικαιωμάτων, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να αποθηκεύσετε τις εικόνες στην επιφάνεια εργασίας σας δοκιμαστικά.

Δεν μπορώ να ανεβάσω την παραγγελία μου

Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας για να δείτε αν κάποιο τείχος προστασίας ή πρόγραμμα προστασίας από ιούς εμποδίζει το λογισμικό. Εάν συμβαίνει αυτό, ξεμπλοκάρετε το λογισμικό Saal Design σε αυτά τα προγράμματα. Στη συνέχεια, η φόρτωση θα πρέπει να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Αδυναμία εγκατάστασης ή εκκίνησης του λογισμικού

Εάν δεν μπορείτε να εγκαταστήσετε ή να εκκινήσετε το λογισμικό Saal Design, ελέγξτε ότι το λογισμικό είναι συμβατό με το λειτουργικό σας σύστημα και ότι δεν έχει μπλοκαριστεί από το τείχος προστασίας σας.

Εάν έχει μπλοκαριστεί από το τείχος προστασίας ή το πρόγραμμα ανίχνευσης ιών/αντιϊών. Εάν συμβαίνει αυτό, παρακαλούμε ξεμπλοκάρετε το λογισμικό Saal Design σε αυτά τα προγράμματα.

Το λογισμικό ξεκινά μόνο σε λειτουργία εκτός σύνδεσης

Κάτι εμποδίζει την πρόσβαση του λογισμικού στο διαδίκτυο. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας για να δείτε αν ένα τείχος προστασίας ή ένα πρόγραμμα προστασίας από ιούς εμποδίζει το λογισμικό. Εάν συμβαίνει αυτό, ξεμπλοκάρετε το λογισμικό Saal Design σε αυτά τα προγράμματα. Στη συνέχεια, η φόρτωση θα πρέπει να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Σφάλμα 3001, σφάλμα 2038 ή μήνυμα άρνησης πρόσβασης

Το λογισμικό δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε κανένα αρχείο στο σύστημά σας. Ελέγξτε ότι έχετε αρκετό ελεύθερο χώρο στο σκληρό σας δίσκο, ότι έχετε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης σε όλα τα αρχεία και τους καταλόγους και ότι κανένα λογισμικό προστασίας από ιούς δεν εμποδίζει την πρόσβαση. Εάν συμβαίνει αυτό, ξεμπλοκάρετε το λογισμικό Saal Design στα σχετικά προγράμματα. Στη συνέχεια, η φόρτωση θα πρέπει να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Εξακολουθείτε να έχετε προβλήματα;

Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών με τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Πείτε μας ποια βήματα κάνατε κατά τη διάρκεια της χρήσης μέχρι να εμφανιστεί το μήνυμα σφάλματος
  • Στείλτε μας ένα στιγμιότυπο οθόνης του προβλήματος
  • Πείτε μας το όνομα + την έκδοση του λειτουργικού σας συστήματος
  • Στείλτε μας το αρχείο καταγραφής σφαλμάτων

Αρχείο καταγραφής σφαλμάτων λογισμικού

Μπορείτε να βρείτε το αρχείο καταγραφής σφαλμάτων στο λογισμικό κάνοντας κλικ στο κουμπί Ρυθμίσεις με το γρανάζι στην επάνω δεξιά γωνία και στη συνέχεια κάνοντας κλικ στο κουμπί Άνοιγμα φακέλου με αρχεία καταγραφής στο παράθυρο που ανοίγει. Παρακαλούμε στείλτε μας όλα τα αρχεία καταγραφής για τις τελευταίες 7 ημέρες.