
Χριστουγεννιάτικη περίοδος με την Saal Photo Portal
Δώστε μια δεύτερη ευκαιρία στις φετινές γκαλερί
Επανεκκινήστε τις προηγούμενες γκαλερί σας και μετατρέψτε τες σε έτοιμες για δώρο επιτυχίες. Χρησιμοποιήστε τις ροές εργασίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας για αυτοματοποίηση μάρκετινγκ. Επικεντρωθείτε σε προϊόντα διακοπών (Ημερολόγια, Wall Art, Βιβλία φωτογραφιών και ευχετήριες κάρτες), εφαρμόστε τις βέλτιστες πρακτικές για σύνολα προϊόντων και χρησιμοποιήστε προσφορές περιορισμένου χρόνου για να αυξήσετε τον επείγοντα χαρακτήρα και να αυξήσετε τα έσοδα. Θα σας δείξουμε πώς.

Το κύμα των διακοπών: 2-3× κίνηση και εύκολη άνοδος
Οι ιστότοποι φωτογραφικών προϊόντων και δώρων έχουν δύο έως τρεις φορές μεγαλύτερη επισκεψιμότητα τα Χριστούγεννα από οποιαδήποτε άλλη εποχή - και το διαπιστώνουμε κάθε χρόνο στη Saal Digital. Πολλοί φωτογράφοι παραδίδουν αρχεία και μερικά προϊόντα, και στη συνέχεια ξεχνούν τις υπάρχουσες γκαλερί τους, χάνοντας έτσι πωλήσεις χαμηλής προσπάθειας και υψηλής απόδοσης. Έχετε ήδη τις εικόνες και οι πελάτες σας αναζητούν ενεργά δώρα με νόημα. Απλώς ανοίξτε ξανά τις γκαλερί, προβάλλετε τα προϊόντα που είναι έτοιμα για δώρα και χρησιμοποιήστε αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να μετατρέψετε την εποχιακή ζήτηση σε επιπλέον έσοδα.

Η απλή διαδρομή σας για επιπλέον έσοδα διακοπών
Έχουμε ετοιμάσει ένα σύντομο, βήμα-προς-βήμα σχέδιο για να μετατρέψετε τις προηγούμενες λήψεις σε χριστουγεννιάτικες πωλήσεις - δεν απαιτούνται νέες συνεδρίες. Είναι ένας τρόπος χαμηλής προσπάθειας για να κάνετε επιπλέον έσοδα, να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής των γκαλερί σας και να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας με δώρα με νόημα. Και επειδή το Saal Photo Portal είναι συνδεδεμένο με το ψηφιακό εργαστήριο Saal, μπορείτε να προσφέρετε τον πλήρη κατάλογο προϊόντων μας - από βιβλία και ημερολόγια φωτογραφιών επαγγελματικής γραμμής μέχρι φωτογραφικά τούβλα και άλλα φωτογραφικά δώρα.
5 βήματα προς τις πωλήσεις των διακοπών
Μετατρέψτε τις προηγούμενες λήψεις σε παραγγελίες για δώρα

Βήμα 1: Δημιουργήστε, μεταφορτώστε ή ενεργοποιήστε ξανά γκαλερί του παρελθόντος
Βεβαιωθείτε ότι η γκαλερί κάθε πελάτη περιλαμβάνει όλες τις εικόνες που θέλετε να προσφέρετε.
- Εάν κάνετε μεταφόρτωση, χρησιμοποιήστε γκαλερί πολλαπλών επιπέδων στο Saal Photo Portal για να οργανώσετε ανά πελάτη ή κεφάλαιο και ενεργοποιήστε την προστασία με κωδικό πρόσβασης, όπως απαιτείται - ιδανικό για οικογενειακές, νεογέννητες, γάμους και μεγάλες εκδηλώσεις.
- Για τη φωτογράφιση σχολείων και νηπιαγωγείων, χρησιμοποιήστε το Photo Jobs για μαζική εισαγωγή, αυτόματη ταξινόμηση και δημιουργία ατομικών, ιδιωτικών γκαλερί με κωδικό QR, προσβάσιμων μόνο σε κάθε πελάτη.

Βήμα 2: Δημιουργήστε έναν ειδικό για τα Χριστούγεννα τιμοκατάλογο
- Συμπεριλάβετε προϊόντα που πρέπει να έχετε ως δώρο: Ημερολόγια, Τέχνη τοίχου, Βιβλία φωτογραφιών και ευχετήριες κάρτες.
- Ενεργοποιήστε τα ημερολόγια, ώστε οι πελάτες να μπορούν να τα προσαρμόσουν με εικόνες από τις γκαλερί τους.
- Στα έργα, σχεδιάστε γρήγορα κάρτες και βιβλία φωτογραφιών χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες σχεδιασμού AutoLayout ή One Minute, και στη συνέχεια επισυνάψτε αυτά τα έργα στις γκαλερί για πώληση.
- Ενεργοποιήστε την τέχνη τοίχου σε δημοφιλείς μορφές και επιφάνειες.
Συμβουλή τιμολόγησης: Εάν έχετε επαγγελματικό λογαριασμό, λαμβάνετε έκπτωση από την τιμή καταλόγου - η πώληση στην τιμή καταλόγου εξακολουθεί να αποφέρει κέρδος 35%, το οποίο καταβάλλεται σε εσάς.

Βήμα 3: Δημιουργήστε τρία σύνολα προϊόντων (Standard, Premium, Deluxe)
- Δημιουργήστε δέσμες προϊόντων στις Πωλήσεις > Σετ προϊόντων.
- Πρότυπο: Εκτυπώσεις φωτογραφιών, αυτοκόλλητα, μαγνήτες.
- Premium: Φωτογραφικός καμβάς, εκτυπώσεις φωτογραφιών, καθώς και ένα επιλεγμένο φωτογραφικό δώρο.
- Deluxe: ένα σχεδιασμένο βιβλίο φωτογραφιών, εκτυπώσεις φωτογραφιών, καθώς και επιλεγμένα φωτογραφικά δώρα.
Συμβουλή: Διατηρήστε τα πακέτα απλά και σαφώς δομημένα για να επιταχύνετε τις αποφάσεις - τα λιγότερα είναι περισσότερα.

Βήμα 4: Ενεργοποιήστε μια προώθηση τριών επιπέδων
- Στις ρυθμίσεις Εργασία φωτογραφιών ή Γκαλερί, ενεργοποιήστε έως και τρία επίπεδα προώθησης.
- Παράδειγμα: 10%, 20% και 30% έκπτωση μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης.
- Ορίστε ένα ελάχιστο ποσό παραγγελίας για κάθε επίπεδο, αν χρειάζεται.
- Επιλέξτε αν θα περιλαμβάνονται ή θα χρεώνονται τα έξοδα αποστολής.
Συμβουλή: Ευθυγραμμίστε την ημερομηνία λήξης με την καταληκτική ημερομηνία αποστολής και εμφανίστε την προσφορά στη γκαλερί για να αυξήσετε τον επείγοντα χαρακτήρα.

Βήμα 5: Δημιουργήστε μια ροή εργασίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδικά για τα Χριστούγεννα
Δημιουργήστε μια νέα ροή εργασίας ή αντιγράψτε τη ροή εργασίας του χριστουγεννιάτικου email μας για να κινηθείτε πιο γρήγορα - και προσαρμόστε το χρονοδιάγραμμα, τις γραμμές θέματος και τον κωδικό προσφοράς σας.
- Μήνυμα 1 (τώρα): Υπενθυμίστε στους πελάτες την προηγούμενη φωτογράφηση, παραπέμψτε στη γκαλερί, σημειώστε ότι οι εικόνες είναι ακόμα online και προαιρετικά προσφέρετε μερικές δωρεάν λήψεις ως αγκίστρι. Τονίστε ότι μπορούν να παραγγείλουν δώρα απευθείας online για τα Χριστούγεννα.
- Μήνυμα 2 (+10 ημέρες): Στείλτε μια φιλική υπενθύμιση με τα best-sellers και τις ενεργές προσφορές/πακέτα σας. Ενισχύστε την ευκολία και τυχόν ημερομηνίες παραγγελίας.
- Μήνυμα 3 (1 εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα): Φιλτράρετε τους μη αγοραστές και τα εγκαταλελειμμένα καλάθια- στείλτε ένα κουπόνι της τελευταίας στιγμής (ή έναν κωδικό δωρεάν αποστολής) με σαφή προθεσμία και άμεσους συνδέσμους για την αγορά.

Χρειάζεστε βοήθεια με τη ρύθμιση ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη ροή εργασιών σας;
Κλείστε μια κλήση με την ομάδα μας. Θα εξετάσουμε την περίπτωσή σας, θα σας βοηθήσουμε να διαμορφώσετε τη ροή εργασίας που προτιμάτε και θα σας συμβουλέψουμε σχετικά με επιλογές όπως η προσθήκη μιας ηλεκτρονικής φόρμας εγγραφής όταν δεν έχετε emails πελατών ή η εισαγωγή επαφών για να μειώσετε τη χειροκίνητη εργασία. Για γρήγορες απαντήσεις, μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε το Κέντρο βοήθειας.