Αποκλεισμός εντολών και αντικατάσταση εικόνων

Αποκλεισμός εντολών και αντικατάσταση εικόνων

Το Photo Portal σας προσφέρει διάφορους τρόπους για να ελέγχετε τις παραγγελίες των πελατών σας. Οι παραγγελίες μπορούν είτε να μεταφερθούν αυτόματα στο σύστημά μας είτε μπορείτε να τις αποδεσμεύσετε χειροκίνητα.

Εάν δεν αλλάξετε τις εικόνες πριν από την παραγγελία, η αρχική ανάλυση που ανεβάσατε θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή. Εναλλακτικά, έχετε δύο επιλογές για το μπλοκάρισμα των παραγγελιών σας. Μπορείτε να ανταλλάξετε τις εικόνες με εικόνες υψηλής ανάλυσης πριν από την παραγγελία ή μπορείτε να εγκρίνετε χειροκίνητα κάθε παραγγελία χωρίς να ανταλλάξετε τις εικόνες. Μπορείτε ακόμη και να συνδυάσετε και τις δύο επιλογές.

Το Photo Portal σας δίνει την ευελιξία να ελέγχετε τις παραγγελίες σας με τον τρόπο που θέλετε και να διασφαλίζετε ότι θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Αντικατάσταση εικόνων πριν από την παραγγελία

Με αυτή την επιλογή μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο στην επεξεργασία των φωτογραφιών σας και χώρο στη μεταφόρτωση αρχείων. Σας επιτρέπει να ανεβάσετε τις εικόνες σας χωρίς επεξεργασία και σε χαμηλή ανάλυση ως προεπισκόπηση. Μόλις δημιουργηθεί η παραγγελία, μπορείτε να ανεβάσετε τις τελικές εικόνες επεξεργασμένες και σε υψηλή ποιότητα πριν εγκρίνετε την παραγγελία. Μπορείτε να βρείτε αυτή την επιλογή στο Ρυθμίσεις πωλήσεων της γκαλερί της επιλογής σας.

Επιλογές και πληροφορίες εντός μιας γκαλερί

Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το Αντικαταστήστε τις εικόνες πριν από την παραγγελία επιλογή. Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε μια ειδοποίηση για την αλλαγή της εικόνας όταν δημιουργείται μια παραγγελία. Μόλις ενεργοποιηθεί, πρέπει να κάνετε κλικ στο Αποθήκευση.

Ρυθμίσεις πωλήσεων γκαλερί

Όταν ένας πελάτης ολοκληρώσει μια αγορά από αυτή τη γκαλερί, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ειδοποιεί για την παραγγελία. Για να τη διεκπεραιώσετε, μπορείτε να κάνετε κλικ στον παρεχόμενο σύνδεσμο ή να συνδεθείτε στο Photo Portal και να μεταβείτε στην ενότητα Διαχείριση παραγγελιών μέσα στην Πωλήσεις.

Πίνακα διαχείρισης παραγγελιών

Εδώ θα βρείτε την παραγγελία που έκανε ο πελάτης σας με την κατάσταση Αναμονή για την εικόνα παραγωγής. Αν κάνετε κλικ σε αυτήν, θα δείτε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας.
Σημειώστε ότι όταν ένας πελάτης επιλέγει την επιλογή προπληρωμής για μια παραγγελία, πρέπει πρώτα να αντικαταστήσετε τις εικόνες. Μόνο μετά την ολοκλήρωση αυτού του βήματος θα αποσταλεί στον πελάτη το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τα στοιχεία της προπληρωμής, καθώς η παραγγελία δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί μέχρι τότε.
Λάβετε υπόψη ότι αυτή η λειτουργία δεν ισχύει για τις παραγγελίες λήψης όλων - ψηφιακών αρχείων, αλλά ισχύει για τις μεμονωμένες παραγγελίες ψηφιακής λήψης.

Παραγγελία σε αναμονή για εικόνα παραγωγής

Εδώ θα πρέπει να ανεβάσετε τα επεξεργασμένα, υψηλής ποιότητας αρχεία για εκτύπωση. Σε περίπτωση που δεν τα έχετε ρετουσαρισμένα ακόμα, μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο CSV που περιέχει τα ονόματα αρχείων των φωτογραφιών. Θα πρέπει να το αντιγράψετε και να το επικολλήσετε στο λογισμικό που έχετε επιλέξει για να κάνετε ρετούς στις φωτογραφίες, όπως το Lightroom. Σημειώστε ότι στην περίπτωση του Lightroom, πρέπει να εισαγάγετε τα ονόματα των αρχείων χωρισμένα με κόμμα στο πλαίσιο φίλτρου. Όπως σε αυτό το παράδειγμα: wedding_01.jpg, wedding_04.jpg, wedding_02.jpg, wedding_05.jpg, wedding_03.jpg. Με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν μόνο οι εικόνες που έχει επιλέξει ο πελάτης σας, εξοικονομώντας σας πολύ χρόνο για την αναζήτηση των αρχείων.

Χρήση φίλτρων στο Lightroom

Εάν τις έχετε ήδη ρετουσάρει, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τις ανεβάσετε. Μπορείτε να τις μεταφορτώσετε μία μία κάνοντας κλικ στην επιλογή Ανέβασμα εικόνας στο καθένα από αυτά. Σημειώστε ότι πρέπει πάντα να αντικαθιστάτε την αρχική εικόνα με μια άλλη εικόνα που διατηρεί την αρχική αναλογία διαστάσεων.
Εάν το Επιτρέψτε την επεξεργασία εικόνων/τοποθέτηση εικόνων είναι ενεργοποιημένο στο Ρυθμίσεις πωλήσεων, δεν θα είναι δυνατή η αντικατάσταση της εικόνας με την επεξεργασμένη περικοπή που έκανε ο πελάτης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σφάλματα.

Σε περίπτωση που τα τελικά αρχεία που πρόκειται να μεταφορτωθούν έχουν το ίδιο όνομα με τα αρχεία που πρόκειται να αντικατασταθούν, μπορείτε να τα μεταφορτώσετε όλα μαζί κάνοντας κλικ στην επιλογή Ανεβάστε όλες τις εικόνες χύμα.

Μαζική μεταφόρτωση όλων των εικόνων

Μετά τη μεταφόρτωση, η κατάσταση των εικόνων θα αλλάξει ανάλογα.

Παραγγελία με ανεβασμένες εικόνες

Κάντε κλικ στο εργαλείο Edit (Επεξεργασία) για να δείτε μια σύγκριση της αρχικής εικόνας και της ανεβασμένης εικόνας.

Περικομμένη φωτογραφία

Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί Εντολή αποδέσμευσης για παραγωγή. Όταν επιστρέψετε στο Διαχείριση παραγγελιών, θα δείτε ότι η κατάσταση της παραγγελίας έχει ενημερωθεί.

Η παραγγελία αποδεσμεύεται για παραγωγή

Χειροκίνητη αποδέσμευση παραγγελιών

Εάν οι εικόνες που ανεβαίνουν σε όλες τις γκαλερί σας είναι τα τελικά, ρετουσαρισμένα αρχεία υψηλής ποιότητας και θέλετε να εγκρίνετε χειροκίνητα κάθε παραγγελία, μπορείτε εύκολα να ενεργοποιήσετε και αυτή την επιλογή. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μεταβείτε στις ρυθμίσεις των πωλήσεων και των λογαριασμών σας εντός του Πωλήσεις και να ενεργοποιήσετε την επιλογή Χειροκίνητη απελευθέρωση εντολών επιλογή.

Ρυθμίσεις πωλήσεων και λογαριασμών

Αφού ενεργοποιηθεί, όλες οι παραγγελίες που τοποθετούνται από τους πελάτες σας θα πρέπει να εγκριθούν χειροκίνητα από εσάς στο Διαχείριση παραγγελιών πριν περάσουν στην παραγωγή.