Ρυθμίσεις πωλήσεων

Ρυθμίσεις πωλήσεων

Αυτό το μενού σας επιτρέπει να πουλάτε τις εικόνες σας ως προϊόντα ή ψηφιακά αρχεία. Είναι απαραίτητο να ενεργοποιήσετε αυτή την επιλογή αν θέλετε να πουλήσετε τις εικόνες σας. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη ρύθμιση Πωλήσεις κάνοντας κλικ στο κουμπί 3 τελείες μιας γκαλερί μέσα στο μενού/ /Galleries.

Επιλογές από τον πίνακα της γκαλερί

Και μέσα στη γκαλερί, στη δεξιά στήλη

Επιλογές μέσα σε μια γκαλερί

Όταν κάνετε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις πωλήσεων, στην πρώτη οθόνη θα σας ζητηθεί να ενεργοποιήσετε την επιλογή Να επιτρέπεται η παραγγελία για να επιτρέπεται η παραγγελία εικόνων.

Ενεργοποίηση της δυνατότητας παραγγελίας

Μόλις ενεργοποιηθεί, θα εμφανιστούν διάφορες επιλογές για να προσαρμόσετε την πώληση των εικόνων σας.

Ρυθμίσεις πωλήσεων

Τιμοκατάλογος

Το πρώτο πράγμα που θα βρείτε είναι ο τιμοκατάλογος. Ο τιμοκατάλογος που επιλέχθηκε ως προεπιλογή κατά τη δημιουργία των τιμοκαταλόγων είναι προεπιλεγμένος. Μπορείτε να επιλέξετε έναν διαφορετικό χρησιμοποιώντας το μενού τιμοκατάλογος. Και αν χρειαστεί, μπορείτε να κάνετε τις τελικές προσαρμογές στον τιμοκατάλογο κάνοντας κλικ στην επιλογή Επεξεργασία.

Επιλογή τιμοκαταλόγου

Προωθητικές ενέργειες

Σε αντίθεση με τα κουπόνια, τα οποία ισχύουν για όλες τις γκαλερί, οι προσφορές σας επιτρέπουν να ορίσετε συγκεκριμένες εκπτώσεις για μεμονωμένες γκαλερί και ακόμη και να επιτρέψετε διαφορετικά επίπεδα εκπτώσεων εντός της ίδιας γκαλερί. Αυτή η ευελιξία σας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τις εκπτώσεις σας και να ενισχύσετε αποτελεσματικά τις πωλήσεις σας.
Για να προσθέσετε μια προωθητική ενέργεια σε μια γκαλερί, ανοίξτε τις Ρυθμίσεις πωλήσεων της Βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργοποιημένη η επιλογή Να επιτρέπεται η παραγγελία. Μόλις μπείτε στις Ρυθμίσεις πωλήσεων, ενεργοποιήστε την Προώθηση για να δείτε τις επιλογές προσαρμογής της. Μπορείτε να περιορίσετε την προωθητική ενέργεια σε μία χρήση ανά πελάτη, τσεκάροντας το αντίστοιχο πλαίσιο ελέγχου.

Ρυθμίσεις πωλήσεων με ενεργή προωθητική ενέργεια που πρέπει να συμπληρωθεί

Οι προωθητικές ενέργειες απαιτούν συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης, την οποία μπορείτε να ορίσετε στο πεδίο Ημερομηνία λήξης. Μπορείτε να επιλέξετε αν θα καθορίσετε την προωθητική ενέργεια ως απόλυτη ή ποσοστιαία έκπτωση, επιλέγοντας την κατάλληλη επιλογή στο πεδίο Τύπος. Η επιλογή Απόλυτη σημαίνει ότι καθορίζετε το ποσό της έκπτωσης σε απόλυτους όρους, ενώ η επιλογή Ποσοστό σημαίνει ότι καθορίζετε την έκπτωση ως ποσοστό της αξίας της παραγγελίας του πελάτη.
Μπορείτε να δημιουργήσετε έως και τρία διαφορετικά επίπεδα έκπτωσης στο πλαίσιο μιας προώθησης. Για κάθε επίπεδο, μπορείτε να ορίσετε το Ποσό και την Ελάχιστη αξία παραγγελίας που απαιτούνται για την ενεργοποίησή του. Αυτό δίνει κίνητρο στους πελάτες να φτάσουν στη μέγιστη διαθέσιμη έκπτωση, ενθαρρύνοντάς τους να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα. Όπως τα κουπόνια, για κάθε επίπεδο έκπτωσης, έχετε τη δυνατότητα να καλύψετε τα έξοδα αποστολής για τις αγορές των πελατών σας, τσεκάροντας το πλαίσιο ελέγχου αποστολής. Σημειώστε ότι αυτό δεν επηρεάζει τους λογαριασμούς Saal Prio, καθώς απολαμβάνουν ήδη δωρεάν αποστολή. Με έναν λογαριασμό Saal Prio, ούτε εσείς ούτε οι πελάτες σας θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής

Ρυθμίσεις πωλήσεων με ενεργή προώθηση

Αφού ρυθμίσετε την προώθηση για την γκαλερί, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση. Όταν ανοίξετε τον κοινόχρηστο σύνδεσμο της γκαλερί, θα δείτε όλες τις λεπτομέρειες της προώθησης με μια ματιά. Η ημερομηνία λήξης της προώθησης και το ποσό που απαιτείται για τη διεκδίκηση της έκπτωσης θα εμφανίζονται στην επάνω δεξιά γωνία. Μόλις ένας πελάτης φτάσει σε ένα επίπεδο έκπτωσης, το ποσό που απαιτείται για να φτάσει στο επόμενο επίπεδο έκπτωσης προσαρμόζεται αυτόματα.

Κοινή γκαλερί με τρέχουσα προσφορά

Η έκπτωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στο καλάθι αγορών του πελάτη σας. Λάβετε υπόψη ότι οι προσφορές και τα κουπόνια δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα.

Φιλτράρετε τα προϊόντα με βάση την αναλογία διαστάσεων της εικόνας

Αυτό θα σας επιτρέψει να παραγγείλετε μόνο εκείνα τα προϊόντα από τον επιλεγμένο τιμοκατάλογο που ταιριάζουν με την αναλογία διαστάσεων της εικόνας.

Δείγμα επιλογών φίλτρου αναλογίας

Επιτρέψτε την επεξεργασία εικόνας/το κόψιμο της εικόνας

Μπορείτε να δώσετε στον πελάτη τη δυνατότητα περικοπής και αναπλαισίωσης της εικόνας ενεργοποιώντας αυτή την επιλογή. Ένα κουμπί Επεξεργασία εικόνας θα είναι διαθέσιμο στο σύνδεσμο της κοινής γκαλερί όταν επιλέγεται ένα φωτογραφικό προϊόν.

Κουμπί επεξεργασίας στη γκαλερί

Κάνοντας κλικ σε αυτό, ο πελάτης θα μπορεί να κάνει τις τελευταίες προσαρμογές στην εικόνα με βάση τη μορφή του επιλεγμένου φωτογραφικού προϊόντος.

Περικοπή εικόνας

Αντικατάσταση εικόνας πριν από την παραγγελία

Ενεργοποιώντας αυτή την επιλογή, θα μπορείτε να ανεβάσετε το τελικό αρχείο μόλις ολοκληρωθεί μια παραγγελία και πριν αυτή προωθηθεί στην παραγωγή. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο σχετικό περιεχόμενο.

Γκαλερί προς πώληση

Μόλις τελειώσετε, πρέπει να κάνετε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση. Θα δείτε ότι η κατάσταση της γκαλερί έχει αλλάξει.

Κατάσταση της γκαλερί

Όταν ανοίξετε τη γκαλερί σας, θα δείτε ότι η επιλογή Αγοράστε τώρα είναι πλέον διαθέσιμη στη γκαλερί.

Κουμπί Αγοράστε τώρα

Οι εικόνες μπορούν να αγοραστούν σύμφωνα με τη διαμόρφωση που έχει οριστεί στον επιλεγμένο τιμοκατάλογο.

Προϊόντα προς αγορά

Εκτός από τις γκαλερί, όλα τα φωτογραφικά προϊόντα, όπως βιβλία φωτογραφιών, ημερολόγια και κάρτες, μπορούν επίσης να τεθούν προς πώληση.